31 Ocak 2010 Pazar

Hayallerimden bir kuple :))

Uff konu bulmak ne zormuş ya hu ..
Bende yazmak istiyorum ama aklıma hiçbirşey gelmiyor..Daha doğrusu yazmak istediğim anlarda herşey birden uçu veriyor :D
Immm..
Size özlem duyduğum bişeyden bahsedeyim ozaman olma mı :))
Böyle geniş ailelere hep özenmişimdir..Hani babaannesi-ananesi-dedesi hayatta olan ve çok uzun süreler birlikte gül gibi geçinip giden aileler..
Ben ne ananemle ne babaannemle ne de dedelerimle tanışmadım..Bunun içinde torun olmak nasıl bir duygu bilmiyorum :) Ama çokda merak ediyorum hee..
Hani şimdi bayramlar çok yavan geçiyor ya..Hep aklıma bi dedemiz olsaydı bütün aile toplanıp bayramı orda bayram tadında geçirirdik die hayallere dalıyorum..Sadece bayramlarda değil yaz tatillerindede aklıma gelir..Şimdi ananem yada babaannem olsaydı O'nlara giderdik gibi düşünceler hep gelir aklıma..Ama hayalimde canlandırdığım karakterler çok tatlı mubarek insanlar...Bazen arkadaşlarımdan duyuyorum hatta yaka silkecek hale gelenleri bile var ninelerinin huysuzlukları yüzünden..Ehh dünya işte olan kıymet bilmez olmayanda böyle hayallere dalar :))Ama bigün inşaAllah cennette buluşuruz..
Rabbim yuvanızdan huzuru ve neşeyi eksik etmesin :)) En büyük üzüntünüz yemeğin tuzunu eksik katmaktan olsun :))
Bi özlemim daha var aslında...ama onu başka bir zaman paylaşım inşaAllah..Her aklıma gelişinde burnumu sızlatan ve hiç geçmeyen bir özlem...

Muhabbetle Efendim..

4 yorum:

  1. evt anane babaanne dede büyükbaba güzel şeydir deee ah bi de sürekli herşeyden şikayet etmeseler :P Her işte bi hayır vardır üzme kendini belki büyük annen ya da büyük baban olsaydı deli ederlerdi seni:P kötü yanında düşün ki üzülmeyesin :) Her zaman bardağın dolu yanına bakacak değiliz ya ;)

    2. özlemini de merak ettim en kıza zamanda bekliyoruz okumayı...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hadi yaa. . . belki onların bile hesabı sorulcak bizden. .

    YanıtlaSil
  3. benim büyükler hep hayatta cok şükür Annanemleri çok severimm ama harclık verince daha cok :P ya ama diğer tarafla hiç görüşmüyoruz zaten torun olma k ta sadece küçükken güzel büyünce helede evlenn ce aileni bile arayamaz oluyosun :( mutlu ve bir birine bğlı gözüksede aslında herkesin kendi derdinden bir biirne ayırdıkları zaman cok sınırlı ... o yuzden çok sey eksik değil bence hadi gülümse ... :)

    YanıtlaSil
  4. ben de birtek ananemle tanışma şansına erebildim ve çook mutluyum. dünya tatlısı bir insan kendisi. canım benimmmm:) Allah ona hayırlı ve uzun bir ömür nasip etsin.
    sizi de inşallah cennetinde nineleriniz ve dedelerinizle buluştursun. sevgilerle...

    YanıtlaSil